Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

KARIERA

Key Account Manager

Zakres obowiązków:

– Realizacja strategii sprzedaży w stosunku do klientów sieciowych z kategorii kosmetyków do kąpieli oraz detergentów do prania i sprzątania
– Negocjacje umów sprzedaży
– Przygotowanie forecastów oraz planów sprzedażowych
– Przygotowanie prezentacji na spotkania z klientami,
– Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży,
– Odpowiedzialność za planowanie, kontrolę budżetu,
– Kontrola procesu współpracy z klientem,
– Uczestnictwo i zarządzanie projektami sprzedażowymi i obsługi klienta,
– Zarządzanie należnościami przydzielonych klientów,
– Budowanie optymalnych relacji z klientami poprzez bieżące kontakty indywidualne oraz w oparciu wypracowane narzędzia,

Oczekiwania:

– Wykształcenie wyższe
– Minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży z klientami sieciowymi (kategoria kosmetyki, detergenty)
– Doświadczenie w rozwijaniu portfolia
– Prawo jazdy kategorii B
– Umiejętność myślenia analitycznego
– Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów
– Wiedza z zakresu ekonomii i finansów
– Bardzo dobra znajomość technik sprzedaży i negocjacji
– Umiejętność obsługi pakietu MS Office

Oferujemy:

– Stabilne warunki zatrudnienia
– Samochód służbowy i inne narzędzia pracy
– Dostęp do Benefitów (MultiSport, Prywatna Opieka Medyczna)

Jeżeli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, złóż swoją aplikację w postaci CV na adres: praca@edg.pl

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Europe Distribution Group Sp. z o.o. z siedzibą w Krynicznie ul. Polna 8 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.