Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klientów zagranicznych
Zakres obowiązków:
– Obsługa klientów zagranicznych
– Obsługa i realizacja zamówień eksportowych
– Prowadzenie dokumentacji handlowej
– Nadzór i archiwizacja dokumentacji
– Monitorowanie płatności klientów
– Przygotowywanie raportów i analiz
– Współpraca z agencjami celnymi
Oczekiwania:
– Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku – warunek konieczny
– Znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
– Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
– Znajomość programów ERP (Comarch XL – będzie dużym atutem)
– Znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
– Bardzo dobra organizacja pracy
– Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne
Oferujemy:
– Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
– Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
– Atrakcyjne warunki wynagrodzenia
– Premie
– Możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji
– Ubezpieczenie pracownicze
– Dostęp do Benefitów (MultiSport, Prywatna Opieka Medyczna)
Jeżeli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, złóż swoją aplikację w postaci CV na adres: praca@edg.pl
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Europe Distribution Group Sp. z o.o. z siedzibą w Krynicznie ul. Polna 8 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.