EDG na targach Cosmoprof Worldwide Bologna

Prezentacja najbardziej istotnych dla światowego rynku kosmetycznego nowości, awangardowe rozwiązania, spotkania biznesowe, wykłady i niezliczona ilość inspiracji – to wszystko wydarzyło się podczas minionej 53 edycji targów Cosmoprof Worldwide Bologna, podczas których na naszym stoisku mieliśmy okazję zaprezentować ofertę kosmetyków do kąpieli dla dzieci.

W ciągu 4 dni targowych nasze stoisko odwiedziło setki uczestników, odbyliśmy dziesiątki spotkań z zainteresowanymi naszą ofertą kupcami z najpopularniejszych na świecie sieci handlowych, przemierzyliśmy kilometry hal wystawowych poszukując nowych inspiracji, a wszystko to okraszone wyśmienitą włoską kuchnią i doskonałą kawą. 😉

Targi odbyły się w dniach 28.04 – 01.05 i wzięło w nich udział 2700 firm kosmetycznych z całego świata, w tym prawie 200 firm z Polski. Jesteśmy dumni, że w tak znakomitym towarzystwie mogliśmy zaprezentować naszą unikalną ofertę licencjonowanych kosmetyków do kąpieli dla dzieci z postaciami z najpopularniejszych na świecie bajek oraz cieszymy się z tak pozytywnego odbioru.

Nie zamierzamy spocząć na laurach w związku z czym do zobaczenia na RetailTRENDS 2022

Co nowego w EDG?

2025-07-22 | Aktualności

Astonish rozpoczyna współpracę z Europe Distribution Group

W czerwcu The London Oil Refining Co Ltd- brytyjski producent i właściciel popularnej marki Astonish podpisał nowy kontrakt na wyłączną...
2025-04-25 | Aktualności

Europe Distribution Group w gronie Gazel Biznesu 2024

Z dumą informujemy, że Europe Distribution Group znalazła się w prestiżowym zestawieniu Gazele Biznesu 2024– najstarszego i najbardziej uznawanego rankingu...
2025-04-25 | Aktualności

EDG wśród Diamentów Forbesa 2025. Jesteśmy jedną z najszybciej rosnących firm w Polsce

Z dumą informujemy, że Europe Distribution Group znalazła się w prestiżowym gronie Diamentów Forbesa 2025– firm, które w ostatnich trzech...
2025-04-25 | Aktualności

Perfumy do prania Der Waschkönig – niezbędnik dla miłośników pięknych zapachów!

Skuteczne, czyli czyste i pachnące. Według badań, coraz więcej konsumentów zwraca uwagę na zapach prania jako kluczowy czynnik przy wyborze...