W czerwcu The London Oil Refining Co Ltd- brytyjski producent i właściciel popularnej marki Astonish podpisał nowy kontrakt na wyłączną dystrybucję w Polsce z firmą Europe Distribution Group Sp. z o.o.
Dla marki Astonish- znanej między innymi z szerokiej gamy środków do sprzątania i czyszczenia oraz kosmetyków do pielęgnacji ciała- jest to kluczowy moment w rozwoju i budowaniu głębokiej dystrybucji w Europie Środkowo- Wschodniej, a wybór nowego partnera dystrybucyjnego był istotny w kontekście realizacji tego celu.
Silna pozycja na rynku, wysoki service level, kompetencje i doświadczenie to czynniki, które zadecydowały o tym, że nowym, wyłącznym dystrybutorem marki Astonish została firma Europe Distribution Group (EDG), która jest dziś w czołówce europejskich dystrybutorów produktów do prania, sprzątania oraz kosmetyków.
The London Oil Refining Co Ltd jest obecny na rynku od ponad 40 lat, a ich produkty Astonish są dostępne w ponad 50 krajach na całym świecie i cieszą się bardzo dużym zaufaniem klientów, za sprawą wysokiej jakości i skuteczności. To co wyróżnia ofertę Astonish to również synergia efektywności przy wykorzystaniu w produktach komponentów pochodzenia naturalnego, dzięki czemu są one nie tylko skuteczne na zabrudzenia, ale też delikatne oraz przyjazne dla środowiska. Co więcej, produkty marki Astonish charakteryzują się wegańskimi formułami i nie zawierają składników pochodzenia zwierzęcego. Na każdym produkcie widnieje certyfikat Cruelty Free International, a wszystkie preparaty są zatwierdzone przez The Vegan Society.
Astonich wspólnie z Europe Distribution Group planuje realizować kompleksową strategię obecności na rynku: od dystrybucji i logistyki, po działania marketingowe i obecnoś,
w szeroko rozumianym, retailu.
EDG to doświadczony partner z silną pozycją w Polsce, który w ciągu ostatnich 15 lat obecności na rynku zbudował pozycję niekwestionowanego lidera. Wytwarza i dostarcza produkty do wszystkich kanałów sprzedaży niemalże w całej Europie. Wierzymy, że współpraca z tą firmą przełoży się na zbudowanie jeszcze silniejszego brandu i zwiększy udział naszych produktów na rynku w Polsce – mówi Sergius Klunk Export Manager Astonish.