• Kariera

    Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności w dynamicznym środowisku branży FMCG.
    Photo - Specjalista działu zakupów

Specjalista działu zakupów

 

Zakres obowiązków

  • Monitorowanie stanów magazynów
  • Przygotowywanie prognoz zakupowych w oparciu o prognozowaną sprzedaż oraz dane historyczne
  • Kontakt z dostawcami w sprawie realizacji zamówień zakupu
  • Negocjacje cen i pozostałych warunków handlowych z obecnymi i nowymi dostawcami
  • Współpraca z działem logistyki, magazynu oraz DOK
  • Przygotowywanie baz danych kosztów towarów
  • Dbałość o poprawny i terminowy obieg dokumentów związanych z realizacją procesów zakupowych
  • Dbanie o dobre relacje z partnerami biznesowymi oraz o dobry wizerunek firmy

Co oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu,
  • Dodatkowe benefity

Oczekiwane kompetencje i doświadczenie

  • twoja znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwia Ci swobodną komunikację,
  • posiadasz zdolności organizacyjne,
  • samodzielnie rozwiązujesz problemy i ustalasz priorytety,
  • idealnie odnajdujesz się w obsłudze pakietu Microsoft Office,
  • jesteś odpowiedzialny, a zadania wykonujesz terminowo i dokładnie,
  • masz doświadczenie w obszarze zakupów,
  • wykazujesz duże zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz własna inicjatywa,
  • masz wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
  • mile widziana znajomość programu Comarch.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata
  • parking dla pracowników

Aplikuj teraz

Fill out the application form and attach your CV to take the first step toward joining our team!
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Kliknij lub przeciągnij do tego obszaru plik przeznaczony do przesłania.
Zgody marketingowe