Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

JELP rozpoczyna współpracę z Larą Gessler

Marka Jelp z przyjemnością informuje o rozpoczęciu współpracy z Larą Gessler, znaną Influencerką, restauratorką, prywatnie mamą dwójki dzieci Neny i Bernarda zmagających się z atopowym zapaleniem skóry, a od teraz ambasadorką marki Jelp. Współpraca ta jest kolejnym krokiem w obszarze promowania świadomej, odpowiedzialnej i wielowymiarowej pielęgnacji delikatnej i alergicznej skóry, która rozpoczyna się już na etapie prania.

Lara Gessler w sposób naturalny utożsamia się z marką Jelp poprzez sposób bycia, życia, czy też wyzwania pielęgnacyjne jakie stoją przed nią i jej rodziną na co dzień. Współpraca obejmie głównie kanał Digital, w tym między innymi Social Media, e-commerce.

Po niewątpliwej rewolucji jaką przeszła w ostatnim czasie marka Jelp, kluczowe było dla nas znalezienie osoby, która troskę o delikatną – atopową skórę traktuje wielowymiarowo, zapewniając jej komfort na każdym etapie życia podczas codziennych rytuałów jakimi jest nie tylko kąpiel, czy jej bezpośrednia pielęgnacja, ale także pranie ubrań, które jak wiemy mają bezpośredni kontakt z naszą skórą. Marka Jelp daje swoim użytkownikom najwyższej jakości hipoalergiczne produkty, chroniące mikrobom skóry, ale przede wszystkim poczucie zaopiekowania i bezpieczeństwa, tego czego dziś potrzebują jej użytkownicy.  – Weronika Wemberger Dyrektor Marketingu Europe Distribution Group Sp. z o.o.

Najważniejsza dla skóry i jej zdrowia jest pielęgnacja i działanie w zgodzie z jej mikrobiomem. Dlatego bardzo dbam o to, żeby używać kosmetyków oraz środków do prania, które nie podrażniają i nie alergizują skóry. Idealnie wpisały się w to produkty marki Jelp. Nie dość, że skóra reaguje na nie bardzo dobrze, to rzeczy są doprane. Proszki normalnie piorą, a skóra się nie buntuje! Czyli jest idealnie. Jelp wprowadził również kosmetyki do użytku codziennego zarówno dla dzieci od 1. dnia życia jak i dorosłych, które chętnie testuję i na razie sprawdzają nam się bardzo dobrze. Do tego są w bardzo dobrej cenie o co nie jest łatwo w przypadku dermokosmetyków. dodaje Lara Gessler.

Jelp jest jedną z pierwszym marek hipoalergicznych, która rozpoznała potrzeby wrażliwej i alergicznej skóry w Polsce. W pierwszej kolejności u niemowląt, a następnie wśród osób dorosłych. Hipoalergiczne produkty do prania i pielęgnacji ubrań dostępne są na rynku już ponad 35 lat. Po gruntownym rebrandingu w ofercie znajdują się obecnie dwie linie Jelp Baby 0+ oraz Jelp Hypoallergenic. W tym roku swoja premierę miały także dermo kosmetyki dla dzieci od 1. dnia życia, które uzupełniły ofertę linii Jelp Baby 0+ . Linia kosmetyków dostępna jest w sklepach sieci Rossmann.

  • Jelp Baby 0+ to linia produktów do prania oraz kosmetyków do pielęgnacji i kąpieli dla dzieci od pierwszego dnia życia, hipoalergiczna, testowana dermatologicznie z rekomendacją Polskiego Towarzystwa Położnych. Idealna dla delikatnej i wymagającej skóry noworodków. Formulacje produktów zostały stworzone tak by chronić mirobiom skóry zapewniając jej uczucie komfortu i opieki.
  • Jelp Hypoallergenic – nowa linia produktów do prania dla dorosłych oraz dzieci od 3r. życia , hipoalergiczna, testowana dermatologicznie dla osób o wrażliwej skórze, skłonnych do atopii, gdzie oprócz delikatności ważna jest też skuteczność, jaką zapewnia nasz active clean system.

 

 

Hipoalergiczność, delikatność dla skóry, zaspokajanie potrzeby opieki i dawanie poczucie bezpieczeństwa to elementy, na których opieramy naszą filozofię podczas rozwoju wszystkich produktów. W naszych recepturach znajdują się tylko najpotrzebniejsze składniki i tylko te, które cechują się obniżonym potencjałem alergizującym.

Co nowego w EDG?

2025-04-25 | Aktualności

Europe Distribution Group w gronie Gazel Biznesu 2024

Z dumą informujemy, że Europe Distribution Group znalazła się w prestiżowym zestawieniu Gazele Biznesu 2024– najstarszego i najbardziej uznawanego rankingu...
2025-04-25 | Aktualności

EDG wśród Diamentów Forbesa 2025. Jesteśmy jedną z najszybciej rosnących firm w Polsce

Z dumą informujemy, że Europe Distribution Group znalazła się w prestiżowym gronie Diamentów Forbesa 2025– firm, które w ostatnich trzech...
2025-04-25 | Aktualności

Perfumy do prania Der Waschkönig – niezbędnik dla miłośników pięknych zapachów!

Skuteczne, czyli czyste i pachnące. Według badań, coraz więcej konsumentów zwraca uwagę na zapach prania jako kluczowy czynnik przy wyborze...
2025-04-25 | Aktualności

Huggies, Kleenex i Kotex w ofercie EDG

Europe Distribution Group (EDG) dynamicznie rozwija swoją działalność, umacniając pozycję w sektorze higieny osobistej i produktów dla dzieci. W ramach...