We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.
The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ...
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.
12.09. rusza kampania sponsorska Europe Distribution Group na kanale TV Puls w paśmie Puls Kids, podczas której promować będziemy naszą linię kosmetyków do kąpieli Psi Patrol.
Kampania połączona jest ze startem nowego sezonu przygód bohaterskiej ekipy piesków z ulubionej przez dzieci na całym świecie bajki Psi Patrol i obejmie:
Emisje billboardu sponsorskiego:
90 emisji wskazań sponsorskich we wrześniu i w październiku przy najlepiej oglądanej animacji w Puls Kids – Psi Patrol w grupie docelowej dzieci i rodzice z dziećmi.
Konkurs antenowy z lokowaniem produktów:
30 emisji spotu konkursowego w którym nagrodami będą zestawy prezentowe linii kosmetyków Psi Patrol
Współpracę z topowym w kategorii dziecięcej Influencerem parentingowym – Zabawkowicz.pl:
Prezentacja produktów do kąpieli Psi Patrol oraz ich zastosowanie na swoich kanałach YouTube ( 930 tys. Subskrybentów) i na Instagramie (25 tys. obserwujących) oraz promocja konkursu antenowego.
Social Media TV Puls2:
publikacja 3 postów promujących produkty, konkurs antenowy i stronę konkursową
Dodatkowo całość promocji w październiku wzmocniona zostanie aktywacją większej grupy zasięgowych Influencerek parentingowych oraz kampanią na YouTube.