We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.
The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ...
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.
W dniach 2-6 lutego EDG wystąpiło w roli wystawcy podczas Spielwarenmesse Digital. Te, uznawane za jedne z największych na świecie, Norymberskie Targi Zabawek ze względu na pandemię po raz kolejny musiały odbyć się jedynie w wersji elektronicznej. Mimo dość późnej decyzji o zmianie formy, targi cieszyły się dużym zainteresowaniem ze strony uczestników – ponad 10 000 odwiedzających z 82 krajów wzięło udział w wydarzeniu online, a liczba wystawców przekroczyła 640!
Na naszym profilu odwiedzający mogli zapoznać się z ofertą licencjonowanych kosmetyków dla dzieci sygnowanych najpopularniejszymi na świecie bajkami, takimi jak Psi Patrol, Świnka Peppa, My Little Pony i wiele innych. Podczas tych kilku intensywnych dni udało nam się pozyskać wartościowe kontakty i przedstawić naszą ofertę jako fantastyczny sposób na bezpieczną zabawę w kąpieli. Oprócz dostępu do katalogu online i prezentacji poszczególnych linii kosmetyków, najistotniejszą zaletą była możliwość bezpośredniego połączenia się poprzez video lub konwersację w chacie z naszymi specjalistami, którzy przez 5 dni byli gotowi dzielić się informacjami i odpowiadać na wszelkie pytania dotyczące naszej oferty produktów i możliwości współpracy.
Niewątpliwie, możliwość spotkania na żywo z odwiedzającymi i przyjrzenie się ciekawym ofertom wystawców byłaby ogromną wartością dla wszystkich stron, jednakże doceniamy również to cyfrowe doświadczenie.