We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.
The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ...
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.
01.09. 2020 ruszyła kolejna kampania telewizyjna marki Der Waschkönig – która od wielu lat jest niekwestionowanym Królem Prania w milionach domów niemalże na całym świecie. Sympatyczny szop pracz – znak rozpoznawczy marki – również tym razem towarzyszyć nam będzie podczas codziennych rytuałów związanych z praniem.
Kampania odbędzie się w telewizji POLSAT, a działania promocyjne obejmą także prasę branżową oraz kanały Social Media.
Bogata oferta marki Der Waschkönig to między innymi środki do prania takie jak: proszki, żele czy kapsułki, ale także produkty do pielęgnacji pralki. Do największych bestsellerów zdecydowanie należą proszki i żele do prania tkanin białych i kolorowych, dostępne również w unikalnych limitowanych edycjach zapachowych, takich jak np.: linia Bora Bora o zapachu kwiatów tropikalnych – którą szczególnie upodobali sobie Klienci znanych polskich sieci handlowych. Wychodząc naprzeciw potrzebom całej rodziny, marka Der Waschkönig stworzyła również linię do prania ubrań dla dzieci – Sensitive, w skład której wchodzą zarówno żele do prania jak i płyny do płukania. Ponadto w ofercie marki znaleźć można kapsułki piorące w wersji DUOCAPS z innowacyjnym dwukomorowym systemem gwarantującym jeszcze lepszą wydajność i skuteczność w praniu. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszą się także koncentraty do płukania o niespotykanych na rynku liniach zapachowych, takich jak czarna orchidea czy szmaragdowa czystość.
Wysoka skuteczność i wydajność, przy niezwykle konkurencyjnych cenach, w stosunku do najbardziej popularnych marek z tej kategorii to mocna strona wszystkich produktów Der Waschkönig. To głównie dzięki tym zaletom, uśmiechniętego szopa pracza pokochały już miliony rodzin w Polsce i za granicą.
Wyłącznym, autoryzowanym dystrybutorem produktów marki Der Waschkönig jest firma Europe Distribution Group Sp. z o.o.