Europe Distribution Group wprowadza na rynek markę KOP ultra – linię produktów do zmywania, która czerpie z doświadczenia przeszłości, a jednocześnie trafia w punkt potrzeb młodych a także doświadczonych użytkowników pamiętających tą kultową markę. To powrót znanego i lubianego brandu w ultra wydajnej, skutecznej i nowoczesnej formie.
KOP ultra synergia tradycji i nowoczesności
Marka KOP ultra od lat była symbolem czystości i niezawodności. Teraz wraca w poszerzonej wersji z udoskonalonymi formułami, wygodnymi formatami i charakterystycznym lecz odświeżonym wizerunkiem, który łączy nostalgię z energią współczesnej komunikacji.
KOP ultra to połączenie zaufania, które marka zdobyła przez lata, z innowacyjnym podejściem do codziennego zmywania. Tabletki, kapsułki  i płyn, skutecznie usuwają tłuszcz, nadają połysk i zapewniają świeżość. Cała linia działa już w temperaturze 35° doskonale radząc sobie z uporczywymi zabrudzeniami, a różnorodność formatów, daje możliwość wyboru według preferencji i potrzeb użytkowników.
Powrót do korzeni  w nowoczesnym kontekście
„Według dostępnych badań prawie 70% konsumentów deklaruje pozytywne nastawienie do powrotu marek, które pamiętają z przeszłości. To, czy zdecydują się na zakup, zależy głównie od ceny, jakości i oczywiście emocji. Największe szanse mają te marki, które budzą sentyment, oferują realną wartość – wysoką jakość i unikalność, a także dostosowują się do współczesnych trendów konsumenckich. Pracując nad nową linią KOP ultra staraliśmy się wykorzystać potencjał rozpoznawalności tej marki, jednocześnie wprowadzając nowoczesne rozwiązania technologiczne i komunikacyjne. To połączenie tradycji z nowym spojrzeniem na codzienne obowiązki – prostym, szybkim, skutecznym i ekonomicznym. „ – Weronika Wemberger Dyrektor Marketingu Europe Distribution Group

KOP ultra to nie tylko reaktywacja znanej marki, ale przemyślany powrót do wartości, które wciąż są dla konsumentów ważne- zaufania, jakości i skuteczności. Siła nostalgii połączona z nowoczesnym podejściem do designu i komunikacji pozwoli KOP ultra ponownie zdobyć serca kupujących.
Nowy rozdział w historii EDG
Wprowadzenie KOP ultra to dla Europe Distribution Group nie tylko rozszerzenie portfolio, ale także symboliczne połączenie doświadczenia i odwagi w tworzeniu marek, które mają duszę.
W skład linii wchodzą tabletki i kapsułki do zmywarki oraz legendarny płyn do naczyń, a w planach są kolejne produkty, które umocnią pozycję marki w kluczowych kategoriach.
Poznaj KOP ultra – legendę, która wraca silniejsza niż kiedykolwiek!
Wyłącznym dystrybutorem produktów marki KOP ultra jest Europe Distribution Group.
Oferta dostępna jest już w sieci sklepów Dealz.




