Rusza nowa półroczna kampania telewizyjna marki Der Waschkönig

09.06.2021 rusza kolejna już kampania telewizyjna wiodącej marki środków do prania i pielęgnacji pralki – DER WASCHKÖNIG, która potrwa aż do końca tego roku!

Sympatyczny szop pracz, znany Klientom niemalże na całym świecie – znak rozpoznawczy marki Der Waschkönig – również tym razem w kampanii towarzyszyć nam będzie podczas codziennych rytuałów związanych z praniem.

Kampania pojawi się w dwóch wiodących stacjach telewizyjnych: TVP1 oraz TVP2 przy najchętniej oglądanych przez widzów formatach, takich jak: „Pytanie na Śniadanie”, „Jaka to melodia”, „Koło fortuny”, a jesienią przy premierach najpopularniejszego w Polsce serialu „M Jak Miłość”.

Emisja kampanii zaplanowana jest na siedem miesięcy, co ułatwi królowi prania zbudowanie jeszcze większej świadomości marki wśród widzów.

Zobacz reklamę: KAMPANIA

Co nowego w EDG?

2025-04-25 | Aktualności

Europe Distribution Group w gronie Gazel Biznesu 2024

Z dumą informujemy, że Europe Distribution Group znalazła się w prestiżowym zestawieniu Gazele Biznesu 2024– najstarszego i najbardziej uznawanego rankingu...
2025-04-25 | Aktualności

EDG wśród Diamentów Forbesa 2025. Jesteśmy jedną z najszybciej rosnących firm w Polsce

Z dumą informujemy, że Europe Distribution Group znalazła się w prestiżowym gronie Diamentów Forbesa 2025– firm, które w ostatnich trzech...
2025-04-25 | Aktualności

Perfumy do prania Der Waschkönig – niezbędnik dla miłośników pięknych zapachów!

Skuteczne, czyli czyste i pachnące. Według badań, coraz więcej konsumentów zwraca uwagę na zapach prania jako kluczowy czynnik przy wyborze...
2025-04-25 | Aktualności

Huggies, Kleenex i Kotex w ofercie EDG

Europe Distribution Group (EDG) dynamicznie rozwija swoją działalność, umacniając pozycję w sektorze higieny osobistej i produktów dla dzieci. W ramach...