We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.
The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ...
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.
09.06.2021 rusza kolejna już kampania telewizyjna wiodącej marki środków do prania i pielęgnacji pralki – DER WASCHKÖNIG, która potrwa aż do końca tego roku!
Sympatyczny szop pracz, znany Klientom niemalże na całym świecie – znak rozpoznawczy marki Der Waschkönig – również tym razem w kampanii towarzyszyć nam będzie podczas codziennych rytuałów związanych z praniem.
Kampania pojawi się w dwóch wiodących stacjach telewizyjnych: TVP1 oraz TVP2 przy najchętniej oglądanych przez widzów formatach, takich jak: „Pytanie na Śniadanie”, „Jaka to melodia”, „Koło fortuny”, a jesienią przy premierach najpopularniejszego w Polsce serialu „M Jak Miłość”.
Emisja kampanii zaplanowana jest na siedem miesięcy, co ułatwi królowi prania zbudowanie jeszcze większej świadomości marki wśród widzów.
Zobacz reklamę: KAMPANIA