Rusza nowa półroczna kampania telewizyjna marki Der Waschkönig

09.06.2021 rusza kolejna już kampania telewizyjna wiodącej marki środków do prania i pielęgnacji pralki – DER WASCHKÖNIG, która potrwa aż do końca tego roku!

Sympatyczny szop pracz, znany Klientom niemalże na całym świecie – znak rozpoznawczy marki Der Waschkönig – również tym razem w kampanii towarzyszyć nam będzie podczas codziennych rytuałów związanych z praniem.

Kampania pojawi się w dwóch wiodących stacjach telewizyjnych: TVP1 oraz TVP2 przy najchętniej oglądanych przez widzów formatach, takich jak: „Pytanie na Śniadanie”, „Jaka to melodia”, „Koło fortuny”, a jesienią przy premierach najpopularniejszego w Polsce serialu „M Jak Miłość”.

Emisja kampanii zaplanowana jest na siedem miesięcy, co ułatwi królowi prania zbudowanie jeszcze większej świadomości marki wśród widzów.

Zobacz reklamę: KAMPANIA

Co nowego w EDG?

2024-08-02 | Aktualności

JELP rozpoczyna współpracę z Larą Gessler

Marka Jelp z przyjemnością informuje o rozpoczęciu współpracy z Larą Gessler, znaną Influencerką, restauratorką, prywatnie mamą dwójki dzieci Neny i Bernarda...
2024-07-23 | Aktualności

Emily in Paris dołącza do grona licencji EDG

Tej jesieni ukaże się już 4 sezon amerykańskiego serialu Emily in Paris, a wraz z nim nasza nowa oferta produktów...
2024-04-29 | Aktualności

Nowa linia JELP HYPOALLERGENIC – z myślą o wrażliwej skórze

Alergie skórne są problemem wieku dziecięcego, ale również dorosłych osób.  Aż 77% alergii skórnych jest diagnozowanych po 12 roku życia....
2024-03-11 | Aktualności

Europe Distribution Group wyłącznym dystrybutorem marki Timotei

Jest nam niezmiernie miło poinformować, o nowej współpracy z Unilever International, w ramach której uzyskaliśmy prawa do wyłącznej dystrybucji produktów...