Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

Wiosenna kampania telewizyjna Der Waschkönig

Marka Der Waschkönig – niekwestionowany Król Prania w niejednym polskim i zagranicznym domu od 04.03.20 rusza z kolejną kampanią telewizyjną, która potrwa aż do Świąt Wielkanocnych.

Sympatyczny szop pracz, znany Klientom niemalże na całym świecie – znak rozpoznawczy marki Der Waschkönig – również tym razem w kampanii towarzyszyć nam będzie podczas codziennych rytuałów związanych z praniem.
Kampania realizowana będzie w wiodącej stacji telewizyjnej POLSAT, a działania promocyjne obejmą także prasę branżową oraz kanały Social Media.

Bogata oferta marki Waschkönig to unikalna linia środków piorących takich jak proszki, płyny czy też kapsułki do prania oraz produktów do pielęgnacji pralek, stworzona przy użyciu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, które gwarantują Konsumentom wysoką skuteczność, przy niezwykle konkurencyjnych cenach, w stosunku do najbardziej popularnych marek z tej kategorii. To dzięki tym zaletom, uśmiechniętego szopa pracza pokochały już miliony rodzin w Polsce i za granicą.

Największe bestsellery marki Der Waschkönig to popularne na rynku proszki do prania tkanin białych, kolorowych oraz dedykowana linia dla tkanin czarnych, a także kapsułki w wersji DUOCAPS z innowacyjnym dwukomorowym systemem gwarantującym jeszcze lepszą wydajność i skuteczność w praniu. Uznaniem cieszą się także super koncentraty do płukania o unikalnych – niespotykanych na rynku liniach zapachowych takich jak czarna orchidea czy szmaragdowa czystość. Spośród bogatej oferty Króla Prania Klienci bardzo często sięgają także po niezwykle wydajne wybielacze – do kupienia w płynie lub w proszku, a także wyjątkowo skuteczne odplamiacze.

Co nowego w EDG?

2025-04-25 | Aktualności

Europe Distribution Group w gronie Gazel Biznesu 2024

Z dumą informujemy, że Europe Distribution Group znalazła się w prestiżowym zestawieniu Gazele Biznesu 2024– najstarszego i najbardziej uznawanego rankingu...
2025-04-25 | Aktualności

EDG wśród Diamentów Forbesa 2025. Jesteśmy jedną z najszybciej rosnących firm w Polsce

Z dumą informujemy, że Europe Distribution Group znalazła się w prestiżowym gronie Diamentów Forbesa 2025– firm, które w ostatnich trzech...
2025-04-25 | Aktualności

Perfumy do prania Der Waschkönig – niezbędnik dla miłośników pięknych zapachów!

Skuteczne, czyli czyste i pachnące. Według badań, coraz więcej konsumentów zwraca uwagę na zapach prania jako kluczowy czynnik przy wyborze...
2025-04-25 | Aktualności

Huggies, Kleenex i Kotex w ofercie EDG

Europe Distribution Group (EDG) dynamicznie rozwija swoją działalność, umacniając pozycję w sektorze higieny osobistej i produktów dla dzieci. W ramach...