Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Wiosenna kampania telewizyjna Der Waschkönig

Marka Der Waschkönig – niekwestionowany Król Prania w niejednym polskim i zagranicznym domu od 04.03.20 rusza z kolejną kampanią telewizyjną, która potrwa aż do Świąt Wielkanocnych.

Sympatyczny szop pracz, znany Klientom niemalże na całym świecie – znak rozpoznawczy marki Der Waschkönig – również tym razem w kampanii towarzyszyć nam będzie podczas codziennych rytuałów związanych z praniem.
Kampania realizowana będzie w wiodącej stacji telewizyjnej POLSAT, a działania promocyjne obejmą także prasę branżową oraz kanały Social Media.

Bogata oferta marki Waschkönig to unikalna linia środków piorących takich jak proszki, płyny czy też kapsułki do prania oraz produktów do pielęgnacji pralek, stworzona przy użyciu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, które gwarantują Konsumentom wysoką skuteczność, przy niezwykle konkurencyjnych cenach, w stosunku do najbardziej popularnych marek z tej kategorii. To dzięki tym zaletom, uśmiechniętego szopa pracza pokochały już miliony rodzin w Polsce i za granicą.

Największe bestsellery marki Der Waschkönig to popularne na rynku proszki do prania tkanin białych, kolorowych oraz dedykowana linia dla tkanin czarnych, a także kapsułki w wersji DUOCAPS z innowacyjnym dwukomorowym systemem gwarantującym jeszcze lepszą wydajność i skuteczność w praniu. Uznaniem cieszą się także super koncentraty do płukania o unikalnych – niespotykanych na rynku liniach zapachowych takich jak czarna orchidea czy szmaragdowa czystość. Spośród bogatej oferty Króla Prania Klienci bardzo często sięgają także po niezwykle wydajne wybielacze – do kupienia w płynie lub w proszku, a także wyjątkowo skuteczne odplamiacze.

    Leave a Reply