Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Europe Distribution Group na międzynarodowych cyfrowych targach Spielwarenmesse Digital!

W dniach 2-6 lutego EDG wystąpiło w roli wystawcy podczas Spielwarenmesse Digital. Te, uznawane za jedne z największych na świecie, Norymberskie Targi Zabawek ze względu na pandemię po raz kolejny musiały odbyć się jedynie w wersji elektronicznej. Mimo dość późnej decyzji o zmianie formy, targi cieszyły się dużym zainteresowaniem ze strony uczestników – ponad 10 000 odwiedzających z 82 krajów wzięło udział w wydarzeniu online, a liczba wystawców przekroczyła 640!

Na naszym profilu odwiedzający mogli zapoznać się z ofertą licencjonowanych kosmetyków dla dzieci sygnowanych najpopularniejszymi na świecie bajkami, takimi jak Psi Patrol, Świnka Peppa, My Little Pony i wiele innych. Podczas tych kilku intensywnych dni udało nam się pozyskać wartościowe kontakty i przedstawić naszą ofertę jako fantastyczny sposób na bezpieczną zabawę w kąpieli. Oprócz dostępu do katalogu online i prezentacji poszczególnych linii kosmetyków, najistotniejszą zaletą była możliwość bezpośredniego połączenia się poprzez video lub konwersację w chacie z naszymi specjalistami, którzy przez 5 dni byli gotowi dzielić się informacjami i odpowiadać na wszelkie pytania dotyczące naszej oferty produktów i możliwości współpracy.

Niewątpliwie, możliwość spotkania na żywo z odwiedzającymi i przyjrzenie się ciekawym ofertom wystawców byłaby ogromną wartością dla wszystkich stron, jednakże doceniamy również to cyfrowe doświadczenie.

    Leave a Reply