12.09. rusza kampania sponsorska Europe Distribution Group na kanale TV Puls w paśmie Puls Kids, podczas której promować będziemy naszą linię kosmetyków do kąpieli Psi Patrol.
Kampania połączona jest ze startem nowego sezonu przygód bohaterskiej ekipy piesków z ulubionej przez dzieci na całym świecie bajki Psi Patrol i obejmie:
Emisje billboardu sponsorskiego:
90 emisji wskazań sponsorskich we wrześniu i w październiku przy najlepiej oglądanej animacji w Puls Kids – Psi Patrol w grupie docelowej dzieci i rodzice z dziećmi.
Konkurs antenowy z lokowaniem produktów:
30 emisji spotu konkursowego w którym nagrodami będą zestawy prezentowe linii kosmetyków Psi Patrol
Współpracę z topowym w kategorii dziecięcej Influencerem parentingowym – Zabawkowicz.pl:
Prezentacja produktów do kąpieli Psi Patrol oraz ich zastosowanie na swoich kanałach YouTube ( 930 tys. Subskrybentów) i na Instagramie (25 tys. obserwujących) oraz promocja konkursu antenowego.
Social Media TV Puls2:
publikacja 3 postów promujących produkty, konkurs antenowy i stronę konkursową
Dodatkowo całość promocji w październiku wzmocniona zostanie aktywacją większej grupy zasięgowych Influencerek parentingowych oraz kampanią na YouTube.