Dynamiczny rozwój marki Der Waschkönig na polskim rynku uwieńczony kolejną jesienną kampanią telewizyjną

8. października sympatyczny szop pracz – znak rozpoznawczy znanych i cenionych przez konsumentów produktów do prania marki Der Waschkönig – już po raz kolejny zagości na ekranach w jesiennej kampanii telewizyjnej tej marki.

„Kampania pojawi się w dwóch wiodących w naszej Target Grupie stacjach telewizyjnych: TVP1 i TVP2 oraz w stacjach tematycznych TVP Seriale i TVP Kobieta przy najchętniej oglądanych przez widzów serialach, takich jak „Ojciec Mateusz”, „Na dobre i na złe”, „Barwy szczęścia”, „Leśniczówka”, „Ranczo”, czy „Pytanie na śniadanie”. Starannie dobrany czas antenowy dla emisji naszej kampanii, najciekawsze formaty przy których pojawimy się tej jesieni są gwarancją skutecznego dotarcia do naszego konsumenta.” – mówi Weronika Wemberger Marketing Department Manager w Europe Distribution Group która jest wyłącznym dystrybutorem produktów Der Waschkönig w Polsce.

DYNAMICZNY ROZWÓJ OFERTY DER WASCHKŌNIG
Zarówno pandemia, jak i trudna sytuacja geopolityczna na wschodniej granicy kraju nie spowolniły rozwoju marki Der Waschkönig, wręcz przeciwnie rok 2022 był kluczowy pod względem rozwoju oferty, a to za sprawą rosnącej popularności produktów Der Waschkönig na rynku polskim i eksportowym. Linia proszków do prania poszerzyła się o nowe jeszcze bardziej skoncentrowane i wydajne gramatury min.: 6,5kg w wersji do koloru i uniwersalnej do tkanin jasnych i białych. Na uwagę zasługuje fakt iż produkty te są testowane dermatologicznie – co nie jest normą w detergentach do prania, są także wegańskie, a ich wysoka koncentracja czyni je produktami ekonomicznym i bardziej wydajnymi. Posiadają system odplamiania i skutecznie działają w programach z niską temperaturą – już od 20 stopni Celsjusza. Dzięki tak wysokiej jakości proszki do prania Der Waschkönig z powodzeniem konkurują na półce z popularnymi brandami zachodnich koncernów.
W ofercie nowości produktów do prania Der Waschkönig pojawiły się także żele do prania w ekonomicznej, rodzinnej gramaturze 5l w dwóch wariantach – do tkanin kolorowych oraz Universal o zapachu klasycznym i lawendowym do tkanin jasnych.

W mocnej kategorii płukanek także pojawiły się ciekawe propozycje w trzech wyrazistych, ulubionych przez naszych Klientów, zapachach o pojemności 1,8L każdy.
Sukces naszych limitowanych edycji produktów do prania Der Waschkönig, takich jak: Japanische Blume, Bora Bora oraz Tahiti był dla nas inspiracją do stworzenia czwartej odsłony perfumowanej linii środków do prania Der Waschkönig – Aloha Hawaii o intensywnie egzotycznym i kwiatowym zapachu, który przywodzi na myśl tropikalne wyspy z najodleglejszych zakątków świata! Nasze limitowane edycje cieszą się wśród klientów niezwykłą popularnością, głównie za sprawą substancji zapachowych zawartych w produktach Aloha Hawaii które pozostają na ubraniach przez wiele dni i zapewniają im ekstremalnie długą świeżość. Ponadto wszystkie produkty z tej linii są wegańskie, a także proekologiczne – brak w ich składzie fosforanów i zeolitów szkodliwych dla środowiska naturalnego. – dodaje Weronika Wemberger.

Produkty Der Waschkönig powstają w oparciu o zasadę poszanowania ekologii i w zgodzie z otaczającą naturą. Proekologiczny skład i świadoma odpowiedziana produkcja – to cechy charakteryzujące całą ofertę środków do prania Der Waschkönig. Produkty nie posiadają w swoim składzie szkodliwych dla środowiska zeolitów i fosforanów, a ich formuła pozwala na efektywne pranie już w 20 stopniach Celsjusza.

EKOLOGICZNA PRODUKCJA
45% energii elektrycznej potrzebnej do produkcji produktów Der Waschkönig czerpane jest ze słońca. W procesie produkcyjnym wykorzystywana jest własna oczyszczalni ścieków i zamknięty obieg wody. Opakowania naszych produktów pochodzą z recyclingu i nadają się do ponownego przetworzenia.

Europe Distribution Group Sp. z o.o jest oficjalnym i wyłącznym dystrybutorem produktów Der Waschkönig w Polsce.

    Leave a Reply