Jesienna kampania telewizyjna Der Waschkönig

01.09. 2020 ruszyła kolejna kampania telewizyjna marki Der Waschkönig – która od wielu lat jest niekwestionowanym Królem Prania w milionach domów niemalże na całym świecie. Sympatyczny szop pracz – znak rozpoznawczy marki – również tym razem towarzyszyć nam będzie podczas codziennych rytuałów związanych z praniem.

Kampania odbędzie się w telewizji POLSAT, a działania promocyjne obejmą także prasę branżową oraz kanały Social Media.

Bogata oferta marki Der Waschkönig to między innymi środki do prania takie jak: proszki, żele czy kapsułki, ale także produkty do pielęgnacji pralki. Do największych bestsellerów zdecydowanie należą proszki i żele do prania tkanin białych i kolorowych, dostępne również w unikalnych limitowanych edycjach zapachowych, takich jak np.: linia Bora Bora o zapachu kwiatów tropikalnych – którą szczególnie upodobali sobie Klienci znanych polskich sieci handlowych. Wychodząc naprzeciw potrzebom całej rodziny, marka Der Waschkönig stworzyła również linię do prania ubrań dla dzieci – Sensitive, w skład której wchodzą zarówno żele do prania jak i płyny do płukania. Ponadto w ofercie marki znaleźć można kapsułki piorące w wersji DUOCAPS z innowacyjnym dwukomorowym systemem gwarantującym jeszcze lepszą wydajność i skuteczność w praniu. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszą się także koncentraty do płukania o niespotykanych na rynku liniach zapachowych, takich jak czarna orchidea czy szmaragdowa czystość.

Wysoka skuteczność i wydajność, przy niezwykle konkurencyjnych cenach, w stosunku do najbardziej popularnych marek z tej kategorii to mocna strona wszystkich produktów Der Waschkönig. To głównie dzięki tym zaletom, uśmiechniętego szopa pracza pokochały już miliony rodzin w Polsce i za granicą.

Wyłącznym, autoryzowanym dystrybutorem produktów marki Der Waschkönig jest firma Europe Distribution Group Sp. z o.o.

    Leave a Reply